zaterdag 10 december 2016

Pyjamabroeken!

De jongens hadden beide weer behoefte aan een nieuwe pyjama. De peuter was als eerste aan de beurt.
De mooie stofjes kwamen uit mijn stoffenvoorraad en zijn van Elvelyckan Design, die ik combineerde met een grijze tricot.


Hier zie je het hele setje in beeld. Het shirt is een model van La Maison Victor: het Thor shirt.

De pyjamabroek tekende ik zelf. Dit is een 104/110. Nog een beetje aan de grote kant, maar mooi op de groei. Ik ben benieuwd of er andere naaisters graag dit patroon willen gebruiken, want dan ga ik hem voor jullie uitwerken en er een gratis downloadpatroon van maken (net als mijn harembroekje).

Ik heb hem getekend in 86/92 (hiervan moeten de foto's nog gemaakt worden) en in 104/110. Heb je interesse, laat hieronder even een reactie achter.




Hierbij nog wat close-ups van het Thor shirt. Ik gebruikte donkergrijze boordstof in dezelfde kleur als de donkergrijze tricot.




De pyjamabroek is een regular fit. Een heerlijk zittend model, als ik mijn jongens moet geloven.



Foto's maken kost elke keer weer opnieuw een heel scala aan trucjes, maar kiekeboe werkt nog altijd :-)!

Patroon: La Maison Victor: Thor shirt, Eigen patroon: pyjamabroek
Stof: Elvelyckan Design 

9 opmerkingen:

  1. Hartstikke mooi gedaan, ik maak er ook graag 1 voor mijn zoontje, dus ik kijk uit naar het patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi , ben ook geinteresseerd in het patroon maat 86/92!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeer leuk patroon. ben geïnteresseerd in beide maatjes... hopelijk komt er mss nog een maatje 122/128 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou heel graag voor mijn dochtertje m willen maken maatje 98/104! Ideaal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker interesse!!! Heb hier een aantal stofjes liggen waarvan ik pyjama's wou maken (in maat 104/110)... Patroontje voor een shirt heb ik, maar voor een broek niet, dus jouw patroon zou zeker van pas komen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaauw! Ik wil die!! Maatje 86 aub. Wnr kunnen we dit bemachtigen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke reacties! Ik hoop hem aankomend weekend online te zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...