zaterdag 18 juni 2016

Rainy days

Door schoolse drukte bij mama en een 'ik-vind-slapen-'savonds-heel-erg-moeilijk-fase' bij de peuter wordt er hier in huis weinig genaaid.

Overigens met pijn in mijn hart. Want stoffen zoeken en idee├źn bedenken gaat hier wel ongestoord verder.

En om jullie regenachtige dagen dan toch wat op te vrolijken. Een aantal foto's van een o zo simpel projectje.


Ik kocht deze week goedkope bloempotjes voor in mijn vensterbank. Alleen letters te pas en te onpas op allerlei dingen in het interieur hebben mij altijd gestoord. Dus in de winkel bedacht ik al een goed idee:


Ik wilde de potjes met schuurpapier te lijf gaan, maar toen dat niet op voorraad bleek in onze schuur, nam ik de toevlucht tot een staalborstel.

 
Ik vind het resultaat perfect.
 

En een nieuw hoekje in mijn vensterbank.
Leve de vetplant.




1 opmerking:

  1. Heel tof! Ze zetten tegenwoordig inderdaad overal tekst op haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...