zaterdag 30 april 2016

Weddingclothes: part 2

Ik ben altijd in strijd met tijd. Zo ook nu weer. Ik zou zoveel meer willen bloggen, aangezien ik nog heel veel 'naais' hier niet heb laten zien.


Maar op de één of andere manier lukt het me niet om het hier te krijgen. Aangezien ik jullie niet wil vermoeien met slechte foto's of kiekjes met mijn mobiel.
En die bruiloft in het vooruitzicht doet ook niet veel goeds. 


Inmiddels ben ik uren zoet geweest met een feestkrant en al het andere gerief die een ceremoniemeester hoort te doen. Mijn creativiteit gaat de vrije loop.


Maar dan toch foto's, van een lief klein manneke, die in de ochtend met mama wel wil gaan showen.




Het colbertje naaide ik zelf, de rest is gekocht. 

En ik geef toe, het was eigenlijk iets te hoog gegrepen. Enigszins verwend dat ik ben, met La Maison Victor die alles in stappen met plaatjes afbeeld, moest ik het nu doen met een zakelijke beschrijving van Knippie.


Ik heb wat getobt en niet alles is helemaal naar wens, maar als ik jullie nou niet vertel wat dat is... Dan doen we 'm gewoon aan op de bruiloft van zijn tante en zijn oom.




Patroon: Colbertje, najaar 2015 Knippie
Stof: Donkerblauwe gabardine
Knopen: Action
Overhemd en schoenen: Zara
Broek: Tommy Hilfiger

1 opmerking:

  1. Dat is alvast een knap manneke voor naar de bruiloft!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...