maandag 18 april 2016

A June for May

Bijna hebben wij een bruiloft. Mijn schoonzusje gaat trouwen, dus had ik gelijk een goede reden om de June van la Maison Victor te maken.

Dit patroon lag al bijna een jaar in de kast, maar een jurk was er nog nooit van gekomen.



Het model is echt voor me gemaakt. Aan foto´s volgen later, uiteraard. 
Maar dan wil ik hem compleet met sjaal dragen die ik erbij ga maken.




De vlek die je links op de jurk ziet heb ik er gelukkig uit gekregen. Het leed van een naaiende moeder aan de keukentafel. En als je kinderen appelstroopboterhammen eten...



En dan mijn schoenen, ik ben er zooo blij mee. Van Anna van Toor. Perfect model (zeker omdat ik ceremoniemeester ben die dag en vele meters extra zal lopen), perfecte hakhoogte en perfecte kleur. En op die witte zool ben ik gewoon verliefd geworden.


Almost ready to party!

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik hoop op mooi weer voor jou! Volgende week hebben wij communie, de kindjes en ikzelf zijn voorzien op blotebenenweer maar nu voorspellen ze regen en regen en oh ja, nog eens regen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik hoop het ook <3
      Als het lente is hoort het toch gewoon blotebenenweer te zijn... ik hoop dat de regen nog even uitgesteld blijft voor jullie!

      Verwijderen
    2. Ja ik hoop het ook <3
      Als het lente is hoort het toch gewoon blotebenenweer te zijn... ik hoop dat de regen nog even uitgesteld blijft voor jullie!

      Verwijderen
  2. Heerlijk eenvoudig en stylish mooi. Geniet van het feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en die schoenen ook! heel feestelijk .

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...