woensdag 23 maart 2016

Post van het testpanel!

Terwijl ik probeerde mijn leven in georganiseerde banen te leiden is mijn testpanel hard aan de slag gegaan met het patroon voor harembroekjes.

Ik kreeg vragen, tips en adviezen. Maar vooral heel erg veel mooie foto's!

Elke keer als er weer zo'n prachtig mailtje verscheen slaakte ik allemaal ooooh's en aaaah's. Zo mooi al die harembroekjes!

Hier alvast vijf mooie exemplaren!






Begin april verschijnt het patroon GRATIS online! Wil je dit patroon ook ontvangen? Volg mijn blog via Bloglovin'!


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroon! Mijn dochter zit in maat 92 dus ik kan er nog net gebruik van maken! Leuk!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig... ziet er geweldig uit. Ik volg je al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, ziet er geweldig uit!Ik volg je al een tijdje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk vind je snel jouw draai weer. Geniet van al de lieve kindjes in je klas. Die zullen hun juf ongetwijfeld ook gemist hebben.
    Het was alleszins erg fijn om het patroontje te mogen testen. Leuk dat je dit nog hebt uitgewerkt tijdens je tijd thuis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om m'n eigen broekje terug te zien. :-)
    Een super leuk patroon die ik zeker vaker ga gebruiken. Aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...