zaterdag 20 februari 2016

Patroontesters gezocht!

Het is dan eindelijk zover!

Wie mijn blog al een tijdje volgt weet dat er een patroon voor een harembroekje aan zat te komen. En jawel, hij is af.



Het is patroon in de maat 68 - 92. En een heerlijk zittend broekje voor zowel baby's als dreumessen. Zoals je hier en hier al zag.

Een harembroekje met een rond kruis en aan de zijkanten twee stroken.
Ik ben helemaal fan van het model!

Maar het is nodig dat er nog wel door kritische ogen naar gekeken wordt. Oftewel: het patroon moet worden getest.

Dus hierbij mijn oproep:

T e s t  m i j n  h a r e m b r o e k j e  p a t r o o n !


Let goed op. Wat moet je doen om als tester in aanmerking te komen:

1. Plaats hieronder een reactie met welke maat je graag wil testen en of het voor een jongentje of meisje is.
2. Word volger via Bloglovin of meld je rechts aan om de blog te volgen per e-mail.
3. Laat je e-mail achter in je reactie

Op m a a n d a g  2 9  f e b r u a r i zal ik voor elke maat een tester trekken en neem ik contact met je op.

Je krijgt dan twee documenten opgestuurd:
- Het patroon
- Een werkbeschrijving

Mijn vraag is of je het broekje in tricot en/of sweaterstof wilt maken. En of je daarna zowel het patroon als de werkbeschrijving wilt beoordelen.


Wil je graag tester zijn? Plaats gauw een reactie!

97 opmerkingen:

  1. Hoi wat super leuk dat je testers zoekt. En wat een onwijs gaaf broekje.
    ik heb een zoontje slanker dan slank in maat 98. 3jaar
    Maar ik heb ook een lekker budha thuis een zoontje in maat 80 10 maandjes. Dus lijkt me ideaal om te kijken of het voor beide een toppertje is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is beide voor een jongen. En wil hem van tricot maken.
      En met patroon en werkbeschrijving.
      n.de.joode@hotmail.com

      Verwijderen
  2. Hoi zou heel graag willen testen wij hebben een tweeling jongen en meisje in maat 86/92

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi zou heel graag willen testen wij hebben een tweeling jongen en meisje in maat 86/92

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer ik zou graag willen testen maat verwacht dat ik Vande week ga bevallen en weet niet of het haalbaar is dan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik test graag een maatje 92 voor mijn zoontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja, mijn mailadres is lies_windels@hotmail.com

      Ik ben nu al fan van het broekje! Ziet er super uit!

      Verwijderen
  6. Hoi wat leuk! Ik wil graag testen voor mijn dochter in maat 74.
    marleenklapwijk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag voor een meisje maatje 80-86.
    Mail : victoria.juwelen.evc@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk! Voor onze dochter, maat 86. :-)
    Gaby.langeveld@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou ook graag het patroontje willen testen (beginnend naaister). Het zou voor een meisje zijn in maatje 92. Het zou hier een tricot stofje worden. Groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. E-mail vergeten: info@littlefamilyof3.be

      Verwijderen
  10. Ik zou graag willen testen voor een meisje maat 68. amanda.sniekers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk,leuk,leuk, wil graag testen voor mijn dochter. Maat 80.
    Mail: tijgertje020n@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor een meisje maatje 80
    Jongen 86
    Kan ik testen
    Mijn adres olapa@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor een beginner naaister, maat 98 a 104

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil graag testen. Patroon voor een jongen maat 86, zal sweaterstof gebruiken.
    lobkep@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig mooi patroontje, super handig in elk seizoen.
    ik test het heel graag in maatje 80, je krijgt er dan ineens twee geteste versies van te zien, eentje voor mijn jongste dochter en eentje voor haar neefje :)
    mijn mailadres: katinkabaeke@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kzou t wel s willen testen t leuke patroontje
    Voor n meisje in maatje 80

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Te gek!!! Ik hou van harembroekjes!!! Ik zou met liefde een mt 74 voor een meisje willen maken!!! Sinds ik een dochter heb is naaien zo leuk!!

    Skoster84@gmail.com


    Bedankt voor de mogelijkheid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja heel graag! Het zou mijn dochter vast erg leuk staan! Ze heeft maat 92. Ik ga duimen. ingerhouweling@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja heel graag! Het zou mijn dochter vast erg leuk staan! Ze heeft maat 92. Ik ga duimen. ingerhouweling@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil het patroontje graag testzn voor mijn zoontje van 3 maanden maat 68 in zowel sweater als tricot stofje. Vind harembroekjes super schattig bij zo'n kleine ukjes.
    E-mail:evelyn_alpaerts@hotmail.com
    Naaistertje vanuit België met broekjes ervaring

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey heel graag testen voor mijn stoere jongen maat 92 alle broeks vallen van zijn poep. 2 jaar ... En voor meisje maat 80-86 zij is dan weer kloek voor haar leeftijd 7 maanden... ik duim alvast ..
    Katiestefaan@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Graag zou ik wille tegen in maat 80/86. Kleine stoere kleinzoon za het heel leuk staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, hoi.... ik zou het patroontje graag willen uitproberen voor mijn knulletje van 6 maanden. Maat 74 (of 80)
    miki-2010@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo!Ik zou graag willen testen voor mn dochtertje.Een geweldig meisje met maat 74.
    Mijn email is siemke81@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou graag eens wat testen :) Ben nog niet zo zelfverzekerd maar net tricot durven tackelen dus: jeej ;)
    Meisje maat 92 of voor een bevriend jongenstweelinkje maat 80:)
    joycevm87

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dat je testers voor je patroon zoekt! Broekje ziet er onwijs leuk uit!
    Ik zou het broekje graag in maat 92 willen maken voor een meisje.

    Heb nog leuke tricotstofjes liggen

    Mijn emailadres is: esther-ykema@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk! Voor mijn 2 dochters maat 74 en 86-92. Ik zou graag een van tricot en een van sweatstof maken.
    carolinaschapira@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk! Ik wil wel testen! Mijn zoon heeft maat 86. Heb nog diverse stofjes liggen die geschikt zijn.
    Mijn email is anoniemtroep@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Graag had ik je patroon getest. Dit voor mijn zoontje van net 1jaar (maat 86) grz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou al bijna mijn mailadres vergeten te vermelden ☺️ madebynolo@gmail.com

      Verwijderen
  30. Hey Hey,

    Testers gezocht voor zo'n tof/mooi broekje? Zo leuk! :) dat zou ik wel graag proberen. Net trotse tante geworden van een super mooi meisje. Haar garderobe kan wel zo'n tof broekje hebben. Maatje 56 is nu nog een ienimini groot maar zal snel te klein zijn. Ze groeit zo snel. Maatje 62 - 68 zou ideaal zijn.

    Alvast veel succes met het patroontesten. Heb je super gedaan. Zo'n mooi broekje!

    ellenvcb@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps, ik kan het patroon testen in zowel tricot als sweaterstof. Heb al een idee qua stofkeuze. Maar dat zal aan mijn creatief brein liggen vermoed ik.

      Bedankt

      Verwijderen
  31. Oh, ik Wil dolgraag testen. Maatje 1 jaar, vr een meisje zou perfect zijn. Tricot lijkt me perfect om mee te werken.
    Veel succes m h patroon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wil graag testen! Beginner aan de naaimachine en dit zou een leuke oefening zijn!
    Voor mijn dochter maat 86-92 (liefst 92 dan gaat het nog lekker lang mee)
    danavanlaecken92@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik zou het super vinden om te mogen testen. Onze oudste twee dochters zijn helaas net te groot voor dit patroon, maar de jongste gaat perfect nog enkele maten kunnen dragen.
    Zij draagt nu maat 68, dus ik zou heel graag maat 68 willen testen en dus voor een meisje.
    Mijn emailadres is vicky@cuypers-bloemen.be

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zou heel graag mee willen doen voor maat 86 of 92. Mijn jongste dochter draagt graag makkelijk zittende kleding. En ik ben pas begonnen net naaien, dus dit zou voor mij geweldig zijn.
    Renskeverheijden@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zou heel graag mee willen doen voor maat 86 of 92. Mijn jongste dochter draagt graag makkelijk zittende kleding. En ik ben pas begonnen net naaien, dus dit zou voor mij geweldig zijn.
    Renskeverheijden@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super leuke harem broek!! Ik ben benieuwd en test graag mee! De maat is dan 68 en voor een jongen. Mijn email is hnoordam@concepts.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps ik kan hem in zowel tricot als sweat tricot testen voor jou!

      Verwijderen
  37. Ik zou het ook graag testen. Ik heb zelf een zoontje in maat 92 maar heb ook een schattig neefje in maat 80 dus... ik zou er zeer blij mee zijn ;-) ondinneke@gmail.com hutseprutske.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk broekje, wil het graag maken voor mijn kleindochter maatje 86.
    Als het mogelijk is ook het kleinste maatje voor een 2ling die in aug. geboren gaan worden weten het geslacht niet maar lijken me heerlijke broekjes voor de kleintjes.
    Wordt gemaakt van tricot.
    Trotse Oma
    primadonna15@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik zou het dolgraag testen in maat 68 voor men dochtertje. Ik wil het in beide stoffen maken.
    Ooh pick me, pick me :-)

    Kirsten.cools@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super leuk! Ik zou graag maat 68 willen maken voor mijn (tweeling) zoontjes. Stoffesas@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik wil graag testen in twee maatjes, dus ik wil zelfs een vergelijkende studie maken van de twee maatjes :-) voor grote broer zou ik maat 92 maken, en voor het kleintje (uitgerekend 5 april) graag maatje 68! Mooi gedaan trouwens! Eenvoudig, maar de boordjes maken het net wat specialer!

    Nelevancamp1985@Gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik kan absoluut nog niet met een naaimachine aan de slag, maar zou wel heel graag een keer een dergelijk broekje maken! Vind het broekje zo mooi!! Ik snap dat ik niet de aangewezen persoon ben om je patroon te testen, maar zou wel graag willen weten waar ik het kan vinden als het eenmaal doorgetest is :)) Je kunt me altijd mailen op lisa_borstlap@hotmail.com of lisaborstlap@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Lisa,
      Het patroon komt na de testsessies gratis online. Als je volger wordt via Bloglovin' wordt je op de hoogte gehouden :-)

      Verwijderen
  44. Wat een leuk idee om zo aan testers te komen! Ik doe graag mee voor een meisjes versie mt 62 of een jongen mt 92
    Succes met kiezen!
    Groetjes Cynthia
    Xoncynx@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik wil ook mee testen. Tricot noch sweat zijn een probleem. Zoon zit net in maat 92. Omdat ik het zo'n leuk patroontje vind zou ik het ook graag ik het kleinste maatje maken, 68, voor de kleinste zoon. Al heeft hij dan nog wel tijd om er in te groeien. Mimaloki@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi! Ik wil hem graag testen in sweatstof voor mijn jongste meid. Ik heb al een leuk voorjaarsstofje in mijn hoofd. Het kan in 86 of 92. Voorkeur gaat uit naar 92 zodat ze hem wat langer aan kan.
    Irmadielen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik zou graag mee doen om te testen. Ik zou 2 maten kunnen testen, maat 62/maat 68 en maat 92 (beiden meisjes). auk2 at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een cool broekje!!! Deze zou ik graag willen maken voor mijn zoontje. Maat 62-68. Dit zou een super uitdaging zijn!!! Wat leuk dat je zo'n leuk patroontje hebt gemaakt daar ga je veel mama's mee blij maken! ;)
    Mijn email is ellendesmedt5@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een superfijn broekje, met voldoende beweegruimte precies, dit zou ik zeker en vast wel eens willen testen. Momenteel heeft ze maat 92, dus ze valt er nog net in :) Tine.vanmeersche@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo,

    Ik zou graag maatje 86 maken voor een jongetje in tricot. Echt een mooi broekje. celiencasier@hotmail.com

    Groetjes Celien

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik wil ook wel testen in verschillende mogekijkheden. Dochter maat 86-92. Zoon maat 92-98. Nichtje maat 98 en neefje maat 68.
    flinooke@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super dat patroontje wil ik ook graag wel testen. Mijn zoontje zit in een 92. Dus nog perfect. Mijn email is piper06@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Dat ziet er een heel leuk broekje uit!
    Zou ik wel eens willen testen aan het poepje van mijn zoontje, maat 86 :)
    Groetjes
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik wil graag het patroontje voor je testen. Ik ben een ervaren naaister en in het bezit van de benodigde machines. Lees naaimachine, lockmachine en coverstitch. Mijn zoontje draagt maat 80, maar wanneer nodig maak ik met liefde ook nog een andere maat voor je. Mijn mailadres is nikivandeven@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. een geweldig broekje, dat ik heel graag zou willen maken voor mijn zoontje in maat 74. heb hier nog allerlei leukke tricot en sweater stofjes liggen, dus kan gelijk aan de slag! joyce.geysen@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik zou graag maat 80 willen testen voor mijn zoontje van 13 maanden. In tricot of sweatwr. Dat maakt me niet zoveel uit. Mijn email adres is. annetlugtenburg@gmail.com ik hoor het heel graag. Dol op harem broekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Geweldig. Het is voor een jongen met maat 92.
    bergmanssarah@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik zou heel graag willen testen voor mijn dreumes met maat 86 (jongen) martine@kamerman.nu

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Super leuk! Ik test 'm graag voor je uit in de kleinste maat. Dan heb ik ze alvast op de plank liggen voor de aankomende tweeling van m'n schoonzus en zwager :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. oja mijn emailadres is: ginettemellema@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik wil dit zeer graag voor je testen, voorkeur jongen maat 92dan kan onze kleine Jul model zijn , maar andere maten kan ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Nog vergeten , email , karindewolf36@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. <Ik heb geen blog - maar wil wel graag dit broekje maken als tester. Ik verkies maat 80 voor mijn kleinzoontje. Ik ezou het in sweaterstof maken. Ziet er een supertof modelletje uit en zeer comfortabel om te dragen voor die kleintjes! email: tina-tina50tina@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik wil het broekje heet graag testen voor kleindochter in 80 of 86. Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hallo, ik test graag maatje 92 voor mijn dochter Lua. Heb nog enkele superleuke stofjes liggen die ideaal zijn voor dit project! mijn mailadres: marlies.smets@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Als het voor jou uitkomt, wil ik graag een maatje 68 testen. In april worden we op een babyborrel, van een jongen, verwacht, en ik vind dit een perfect cadeautje.
    Mijn mailadres: dzussen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Prachtig!!! Graag test ik hem in sweaterstof in maat 92 voor mijn Marcelleke! wynantslotte@icloud.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Heel mooi! Graag wil ik hem testen in maat 68 voor een jongen in sweaterstof. Mail sandraadje_1987@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hallo, ik word opnieuw nonna in juli. Ik heb reeds twee schattige kleindochters waar ik veel voor naai. Maar nu wordt het een jongen! We zijn dus op zoek naar toffe patroontjes voor jongens. Dit broekje ziet er erg leuk uit. Ik zou alvast beginnen met het kleinste maatje in tricot voor de zomer. Mail: kattyschotsmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wow wat een gaaf patroon! mijn zoontje in maat 92 zou dit leuk vinden.. hij is verzot op ' jogginbloek' maar ik vind een normale echt geen gezicht! dit zou erg tof zijn! Forever_suz@hotmail.com is mijn email.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Jaaa super leuk, ik wil heel graag testen! Ik naai pas sinds november, maar heb er zoveel plezier in dat ik de hele zomer garderobe van mijn meisje zelf wil maken. Ze zit nu net in haar volgende maat, en ik heb overal gezocht naar een leuk patroon voor een broekje maar niets kunnen vinden wat ik écht leuk vond. En nu zie ik deze en vind het zo'n leuk broekje! Dus ik zou heel graag testen, maat 86 voor mijn meisje. Email: naatjess@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hey hey, super graag zou ik je leuke patroontje testen. Ik heb een dochtertje dat maat 74 draagt ... Ze is 7 maanden en sinds ze papjes eet, lekker mals :-). Je kan altijd eens op mijn blog gaan piepen, daar maakte ik al wat kleertjes voor haar en testte ik al eerder wat patronen uit. www.mijnlevenmet4helden.blogspot.be - roosenboele@gmail.com . Veel groetjes Sara en baby Ella x

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Oh ik zou heel erg graag het patroontje testen. Ik heb 2 opties: Of een mt 80 jongens, òf een mt 92 meisjes. Allebei is natuurlijk ook geen probleem! Ik heb er zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Leuk broekje! Ik wil graag tester zijn, voor mijn zoontje in maat 74. Sweater of tricot, mooie stofjes genoeg hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook dit nog natuurlijk: katrienmenten@hotmail.com

      Verwijderen
  76. Heb hier enkele stofjes liggen die smeken om een coole stoere jongens harembroek maat 92! Ik ken ook nog een supercute stoere dame van 3 bijna 3 maanden (68) die ik blij kan maken met een tof exemplaar.
    madametissu@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wauw mooi! Ik wil hem graag testen voor mijn zoontje van bijna 8 maanden. Maatje 80 heeft hij :)
    Ik wil hem zowel in sweater stof maken en in tricot. Heb er super mooie stofjes voor liggen!
    Mijn emailadres is claurid@zeelandnet.nl.

    Liefs Claudia en Dominiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oh lees jouw oproep nu pas, dju te laat ;-) Ik had maatje 74 voor een jongen willen maken! In ieder geval veel succes met het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik ben misschien wel al te laat, maar ik waag het er toch nog op! Ik heb je blogje pas 2 minuten geleden ontdekt via bloglovin. Laat zo'n harembroekje nu echt zijn wat ik zocht. De versie uit LMV vind ik net iets te slobberig en die van jou ziet er zo gepast uit!
    Ik zou dolgraag het broekje testen voor maatje 92 (jongen) of maatje 56 (meisje).
    Ik duim even voor mezelf dat het nog niet te laat is! :-)

    Liefs

    Jo-Lynn
    http://tussensoepenpatatten.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...