donderdag 25 februari 2016

Neefje geboren!

Afgelopen week is er bij ons in de familie een nieuw neefje geboren! Op de tweede dag stapten we allen in de auto om dit mooie ventje te bewonderen. Wij wonen dan wel twee uur bij mijn familie vandaan, maar bij mijn ouders hebben we twee ruime slaapkamers tot onze beschikking. Zo fijn! En extra fijn dat we nu allebei vakantie hebben.

Elke dag kon ik eventjes bij mijn zus langs. Haar helpen, geboortekaartjes rondbrengen en vooral veel kletsen.

Dit cadeau had ik al van te voren gemaakt. Een super mooi babynestje.

Ik maakte deze al eens eerder en ook nu gebruikte ik weer de tutorial van Emma en Mona. Ik verbreedde dit nestje met 5 cm, omdat ik ons nestje met een dikke baby van 6 maanden in de maxicosi soms wat krap vind.


Ik gebruikte dus ook weer de aanpassingen van Peeps. En voegde nu ook knoopjes aan de bovenkant toe zodat het kapje open kan.



Mijn oude pop die al bijna net zo lang meegaat als ikzelf mocht model spelen.


En ik hing er nog even mijn labeltje aan: een uniek exemplaar.


Ik gebruikte dit warme teddystofje (die bestaat uit 80% katoen, dus geschikt voor baby's) en liet de voering aan de binnenkant achterwege. Hierdoor is hij wel wat dunner, maar met het voorjaar in het vooruitzicht komt dat alleen maar goed van pas.
En dan nog de bijpassende ritsen en hij is helemaal af!




En onze Beer geniet nog steeds van zijn warme nestje hoor. Al is hij al een beetje krap met zo'n dikke winterjas.



O ja en vergeet niet op mijn bericht te reageren voor het patroon testen van mijn harembroekje. Reageer nog voor maandag 29 februari!

Aanpassingen: Peeps
Knopen: Action



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...