donderdag 1 oktober 2015

Bucketlist voor dreumessen


Elke dag is het weer genieten met onze dreumes. Hoewel, soms moet ik alles uit de kast halen om het een leuke dag te laten worden. Onze dreumes wordt nou eenmaal graag vermaakt.
Toch zijn het vaak de simpele dingen die het leven van een dreumes gelukkig maken. En natuurlijk in de natuur zijn. Het beleven van het seizoen. En dat hebben we afgelopen zomer gedaan! Hieronder onze bucketlist van afgelopen zomer. 




De zomer is bijna voorbij. Er zijn nog een paar dingen die we niet hebben gedaan. Zoals verven en bellen blazen. Ik ga deze week nog naar de winkel... Want ik moet eerlijk bekennen dat we het nog niet eens in huis hebben... Maar tot voor kort hoefde ik hier ook nog niet mee aan te komen. Dus nu is het geschikte moment.

Ik heb ook alvast een bucketlist gemaakt voor de herfst. Heerlijk om als kind de seizoenen zo te kunnen beleven. Ik heb er nĂș al zin in om met hem naar het bos te gaan.




Ook de bucketlist uitprinten voor jouw dreumes? Download ze hier.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...