woensdag 5 augustus 2015

Van plaid naar babystuff

Op dit moment zit ik heerlijk in de zonovergoten tuin van mijn ouders (zij wonen in Friesland en in vakantietijd is het heerlijk toeven bij hen op de boerderij!)
Als Waldemar slaapt heb ik hier alle tijd om te gaan naaien in het naaikamertje van mijn moeder. Wat een luxe! Ik hoop dat ik over 30 jaar ook over zo'n kamertje beschik! :)
Nu Waldemar rondloopt in de tuin heb ik even de tijd om achter de laptop te kruipen.

Ik ben altijd op zoek naar goedkope, maar mooie stoffen. Deze kan ik op de één of andere manier niet altijd vinden in de stoffenwinkel. Maar genoeg alternatieven. Ik kwam op de site van HEMA deze prachtige plaids tegen.


Niet duur én even zo belangrijk 100% katoen. Het is een dikke warme katoenen stof die zacht aanvoelt.
Heerlijk dus om voor de aankomende baby dingen van te maken. To do list: kruikenzakken, dekentje voor in de wieg, aankleedkussen hoes...


Ook kwam ik van hetzelfde motief nog een kussenhoes tegen. Daarnaast heb ik een nieuwe handdoek gekocht en zo kon ik aan de slag met mijn projecten.

Onder het tabblad 'Patronen' zal ik binnenkort een uitgebreidere beschrijving schrijven van alles wat ik heb gemaakt. Maar hierbij alvast een kleine impressie.

Aankleedkussen hoes in wording.

Kruikenzakken, nu nog zonder kruik.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...